POLITIQUE DE RETOUR AU CANADA

Avant de compléter une transaction sur qlassic.ca, s'il vous plaît, prenez le temps de vérifier les détails de votre commande. Vérifiez que le genre, les tailles, couleurs soient les bonnes, et que vous ayez bien selectionné la méthode de livraison que vous désirez. Si vous avez un doute sur la couleur ou grandeur d'un item ou que vous avez besoin de conseils avant d'acheter, n'hésitez pas à contacter notre service à la clientèle par courriel à info@qlassic.ca


Les produits non utilisés et à prix régulier peuvent être échangés pendant une période de 7 jours à partir de la date de réception. Le ou les produits doivent nous être retourné(s) dans un emballage sécuritaire et approprié. Le client est toujours responsable des frais d'expédition excepté dans le cas d'une erreur sur la marchandise. Seul les produits non utilisés seront acceptés.


AVANT de retourner un produit vous DEVEZ contacter notre service à la clientèle par courriel ou en utilisant la fonction "Live chat" et obtenir un numéro de retour (RA#) ou une autorisation valide. Aucun retour ne sera accepté sans ce numéro. Votre numéro de retour sera ensuite valide pour une période de 10 jours. Aucun échange ou remboursement ne sera accepté après cette période. Les produits doivent nous être envoyés le JOUR MÊME où le numéro de retour vous est donné.

*À noter que nous n'acceptons pas les retours en dehors du Canada.

*Qlassic ne peut pas être tenu responsable pour tout retard causé par le transporteur.


Adresse de retour:
Qlassic
Échanges
2854 1re Avenue, Québec,
QC, G1L 3N9, Canada


Les produits achetés en solde sont considérés comme VENTE FINALE et ne peuvent être retournés ou échangés.

Un frais de 10% de remise en inventaire est applicable sur les retours. Un remboursement pour les clients de Paybright est possible sur une durée de 7 jours.

 

 

RÉCLAMATIONS / GARANTIES

Vous pouvez contacter notre service à la clientèle pour effectuer une réclamation à: info@qlassic.ca. Vous devrez ensuite retourner le produit dans son emballage d'origine, avec le numéro de retour qui vous aura été fourni et une copie de votre facture. Le client est toujours responsable des frais d'expédition excepté dans le cas d'erreur sur la marchandise (Transport vers notre entrepôt et à partir de notre entrepôt). Avant d'effectuer une réclamation nous vous conseillons fortement de nous faire parvenir des photos du produit à info@qlassic.ca pour que nous puissions le vérifier.

 

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RETURNS AND EXCHANGES IN CANADA

Before completing your transaction on Qlassic.ca, take a few minutes to double check your order. By doing so, you can ensure the accuracy of your order. Make sure that the gender, sizes and color are accurate, that the shipping mode is the one you chose, and ABOVE ALL, that the products you ordered are the right ones. Help us serve you well so that your online shopping experience may be pleasant.


Unused products purchased at regular price may be exchanged within 7 DAYS of reception using secure packaging. Products bought on sale have a FINAL SALE status and thus may NOT BE RETURNED. Return shipping fees are to be paid entirely by the customer, except when the product has a manufacturing problem. Only UNUSED products in their original box or wrapping will be accepted for return.


Each exchange request will be assessed by our Customer Service. Before returning a product, you must get a return number (RA#) from our Customer Service. PLEASE contact us at info@qlassic.ca or using the "Live chat"  BEFORE sending products back. Absolutely no return will be accepted without a valid RA number. Your return number is valid for a period of 10 business days. After this period, no exchange or refund will be possible. Refund is possible for Paybright customer in a period of 7 days.


Return Address:
Qlassic
Exchanges
2854 1re Avenue, Québec,
QC, G1L 3N9, Canada


Products bought on sale have a FINAL SALE status and may thus not be returned.

A 10% restocking fee is applicable for items returned to us.


CLAIMS / WARRANTIES

You may put in a claim for a defective product by contacting Customer Service at: info@qlassic.ca. You must then return the product in its original packaging, along with the return number you were given, and a copy of your invoice (or other proof of purchase). Qlassic will pay return transportation fees only in case of shipment error. In all other cases, return transportation fees will be paid by the customer (to and from our warehouse). Before initiating return procedures, digital pictures may be used for verification purposes.

 

 

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RETURN AND EXCHANGE POLICY ON INTERNATIONAL ORDERS

We do not offer return nor refund outside of Canada. The only exception would be if a product has a manufacturing defect that is confirmed by our suppliers or a mistake order. If this is the case, a photo and a detailed description must be emailed within 3 days after receiving your order to info@qlassic.ca. We will replace or credit the item. Decision is at the discretion of Qlassic. Please note that shipping charges are non-refundable.

*Qlassic cannot be held responsible for any additional delays or fees occurring from transport.

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